Εκδρομή του τομέα Νεότητας της Ε.ΡΩ. Αθηνών στην Αίγινα στις 8-10-2016 (Φώτο)

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Φθινοπωρινή απόδραση στην όμορφη Αίγινα πραγματοποίησε ο Τομέας Νεότητας της Ενωμένης Ρωμιοσύνης το Σάββατο 8 Οκτωβρίου. Ένα απαραίτητο πνευματικό διάλειμμα από την αθηναϊκή καθημερινότητα. Ξεκινήσαμε όλοι μαζί, περίπου 20 νέοι και νέες, κατά τις 10 το πρωί από το λιμάνι του Πειραιά, και σε περίπου μία ώρα φτάσαμε στο νησί του Αγίου Νεκταρίου.

Στην αναμονή για το λεωφορείο που θα μας μετέφερε στον κύριο προορισμό μας προσκυνήσαμε και φωτογραφηθήκαμε στο εκκλησάκι του Άι-Νικόλα στο λιμάνι, σαν ευχαριστία για το ήρεμο θαλασσινό ταξίδι μας.

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο Μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου. Το δέος και ο σεβασμός που μας διακατείχε καθώς αντικρίσαμε τον καινούργιο Ναό δεν περιγράφεται. Τόσα θαύματα είχαμε ακούσει, τόσες ιστορίες μας είχαν διηγηθεί και πλέον είχαμε την τιμή να επισκεφθούμε το «σπίτι» του Αγίου. Το μέρος που ασκήτεψε τα τελευταία χρόνια της ζωής του. Προσκυνήσαμε τις εικόνες εντός του Ναού και ψάλαμε το απολυτίκιο του Αγίου στο παρεκκλήσιο με το σκήνωμά του. Σταθήκαμε για αρκετή ώρα αμίλητοι, ακουμπώντας ο καθένας μας στον Άγιο ενδόμυχα και νοερά κάθε σκέψη, αγωνία και ευχαριστία που επιθυμούσε να παραπέμψει στο Θεό. Την ίδια ώρα κατέφθασε κι ένα γκρουπ Ρώσων προσκυνητών, οι οποίοι διάβασαν τους Χαιρετισμούς στον Άγιο κι έτσι ενώσαμε τις προσευχές μας. Στη συνέχεια περιηγηθήκαμε στο υπόλοιπο μοναστήρι, όπου προσκυνήσαμε στο παλιό Καθολικό και στον Τάφο του Αγίου. Η ομορφιά της φύσης του μοναστηριού σε συνδυασμό με τη Χάρη του Αγίου πλημμύριζαν με χαρά και ηρεμία τις καρδιές μας.

Το πρόγραμμα της εκδρομής έκλεισε με ένα ωραίο γεύμα και μια μικρή βόλτα στο λιμάνι του νησιού, απολαμβάνοντας ωραία παρέα και όμορφη επικοινωνία.

Στις 5 το απόγευμα πήραμε το πλοίο για την επιστροφή, έχοντας ο καθένας μια ξεχωριστή εμπειρία από την συναναστροφή του με τον Άγιο Νεκτάριο.

Εις το επανιδείν …

Δημοσθένης

1-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b7-%ce%b1%ce%b9%ce%b3%ce%b9%ce%bd%ce%b1-8-10-2016

2-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b7-%ce%b1%ce%b9%ce%b3%ce%b9%ce%bd%ce%b1-8-10-2016

3-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%b7-%ce%b1%ce%b9%ce%b3%ce%b9%ce%bd%ce%b1-8-10-2016